Lucas Lusemert

12 november 2023 12:15 t/m 12 november 2023 14:00
Locatie: Lucaskerk,

Rommelmarkt op zondag 12 november na de eucharistieviering

Komende zondag organiseert de Mariaparochie in de zaal bij de Lucaskerk de ‘Lucas Lusemert’. Dat is vanaf ongeveer 12.15 uur (na de zondagsmis) tot ongeveer 14.00 uur. De bedoeling is dat u uw eigen spullen kunt verkopen. De opbrengst is bestemd voor het schoolgeld van kinderen in Nigeria in het geboortedorp van pater Titus. Als u nog aan de verkoop wilt meedoen kunt u contact opnemen met Marjolein Bechtold (e-mail: exlibris@aol.nl).

Willemijn signeert haar boek

De jonge parochiaan en debuterend auteur Willemijn van Mierlo (18 jaar) zal komende zondag tijdens de Lusemert in de zaal van de Lucaskerk gesigneerde exemplaren van haar debuutroman verkopen (De geheimen van Zeezicht). De verkoopprijs is de reguliere winkelprijs (€ 20,00) + een toeslag van € 5,00 voor de gesigneerde versie. De toeslag is bestemd voor het schoolgeld voor de kinderen in Nigeria die hun schoolgeld niet kunnen betalen.