Ziekenzalving ontvangen

We weten dat het leven eindig en kwetsbaar is. Zodra we in onze omgeving geconfronteerd worden met ziekte of beperkingen vanwege het ouder worden, voelen we het ook. In deze tijd kan er steun worden gezocht en gevonden bij onze parochie.

Onze pastores komen graag op bezoek, als u daar prijs op stelt. Ze kunnen er desgewenst voor zorgen dat u thuis de communie ontvangt. Ook kunnen zij, indien u dit wenst, troost aanreiken met het aanbieden van de ziekenzalving- of zegen.

De bediening van het sacrament van ziekenzalving kan thuis, in het ziekenhuis of in het verzorgingstehuis plaatsvinden. Neem tijdig – indien mogelijk – contact op met het secretariaat. In acute noodsituaties kunt u de parochie altijd telefonisch bereiken. Graag willen wij met u bidden om kracht en sterkte in deze laatste levensfase.

U kunt contact opnemen met het secretariaat via secretariaat@parochiemaria.nl. In tijden van nood kunt u bellen met: 06 23 843 845.

Wilt u meer weten over de ziekenzalving? Bekijk dan onderstaande film.