Intenties doorgeven

Een intentie is een gebed dat tijdens de viering in de voorbede wordt meegenomen en voorgelezen. Zo noemen wij graag de namen van een overleden dierbare. Bijvoorbeeld rond de sterfdag, een verjaardag of een bijzondere dag. U kunt ook een intentie vragen uit dankbaarheid, als er iets moois te vieren is, of voor ondersteuning in spannende tijden, zoals bij ziekte, een belangrijke operatie, in de examentijd of voor een behouden reis. Met een 'bijzondere intentie' kan anoniem het gebed doorgegeven worden. Het mooie van een uitgesproken intentie in de viering is dat niet alleen de pastor, maar de hele gemeenschap met u mee bidt.

Voor een intentie vragen wij een financiële bijdrage. Het bedrag vindt u op de tarievenpagina>>.

Met behulp van onderstaand formulier kunt u zelf online uw misintenties doorgeven en ook het bedrag via iDeal overmaken. U kunt ook bij het Parochiecentrum of de parochiesecretariaten van de diverse kerken uw intentie doorgeven. Wij adviseren een intentie zo'n twee weken tevoren door te geven. Intenties die vóór woensdag 12 uur zijn doorgegeven kunnen ook in de Nieuwsbrief worden opgenomen.