Meedoen met de Catharina Academie

Welkom bij de Catharina Academie, een initiatief van Parochie Maria 's-Hertogenbosch/Rosmalen.

Iedereen die zich interesseert voor de Kerk van de toekomst en zich op zijn of haar eigen manier wil inzetten voor die Kerk is van harte welkom zich in te schrijven voor theologisch inhoudelijke of pastoraal praktische vorming.

Meer informatie over het cursusprogramma vindt u op catharina-academie.nl.

Hieronder kunt u zich aanmelden voor een cursus.

Aanmeldformulier Catharina Academie

Met dit formulier kunt u zich aanmelden voor de cursus INLEIDING SYSTEMATISCHE THEOLOGIE. Velden met een * zijn verplicht

• Liefst mobiel
  • Om de cursus goed te kunnen afstemmen op de deelnemers vragen wij u naar uw hoogst genoten opleiding.
  • Graag horen wij in het kort (maximaal 200 woorden) waarom u deze cursus wilt volgen. Wat spreekt u aan, waar ligt uw interesse?
  • U wordt na het verzenden van het formulier doorgestuurd naar iDeal voor de betaling.