Kinderwoorddiensten in de Willibrordkerk

Kerstverhaal voor peuters en kleuters op 17 december 2023

Op zondag 17 december van 9.30 tot 10.00 uur zal er dit jaar weer ‘het kerstverhaal voor peuters en kleuters’ zijn, bij voldoende belangstelling. We steken bij de kerststal de kaarsen van de adventskrans aan en lezen daar het kerstverhaal. We laten hierbij mooie platen zien, bidden samen met de kinderen voor wat hen bezighoudt en zingen een paar eenvoudige kerstliedjes.
Natuurlijk is er ook tijd om de prachtige kerststal even goed van dichtbij te bekijken.

Je kunt je inschrijven door een mail te sturen naar: willibrord@parochiemaria.nl.

Kerst woord- en gebedsviering voor kinderen op kerstavond

Omdat we weten dat veel gezinnen het fijn vinden naar een speciale kinderviering te gaan op Kerstavond willen we in de Willibrordkerk een woord- en gebedsviering voor kinderen organiseren op zondag 24 december om 17.00 uur. We leggen samen het kindje Jezus in de stal, vertellen het kerstverhaal, zingen mooie kerstliedjes en bidden samen. Misschien zijn er kinderen die een instrument spelen en muziek willen maken of die een stukje willen voorlezen? Laat het ons weten! Het wordt een viering voor en door kinderen.

We zouden graag willen weten of er belangstelling is voor deze viering. Willen jullie laten weten of jullie willen komen door een mail te sturen naar willibrord@parochiemaria.nl? Vermeld hierin je naam en met hoeveel kinderen en volwassenen je van plan bent te komen. Natuurlijk zijn opa en oma, neefjes en nichtjes vriendjes en vriendinnetjes en met wie je graag samen komt ook welkom.