Kleurrijke verhalencirkel

26 januari 2023 19:30 t/m 26 januari 2023 21:00
Locatie: Parochiecentrum Rosmalen,

Over het vieren van het leven, afscheid, verlies, troost, stilstaan en weer verder gaan
Donderdag 26 januari 2023

Kom luisteren naar kleurrijke, sprankelende, gepassioneerde, ontroerende, maar ook herkenbare verhalen. Dit keer is het thema een nieuw begin. Iedereen maakt in zijn of haar leven een life event, een onvergetelijke gebeurtenis mee wat als een ijkpunt in het leven gemarkeerd blijft. Deze gebeurtenis kan positief zijn zoals een andere baan, geboorte van je kind maar soms laat het je leven op de grondvesten schudden bijvoorbeeld als je onverwacht in de medische molen belandt of je raakt je baan kwijt. Je toekomstplannen en dromen moeten worden herzien. Ieder persoon heeft zijn eigen herinneringen en markeerpunten in het leven soms verdrietig, soms blij.

Je bent van harte welkom op deze kleurrijke verhalencirkel. Na elk (kort)verhaal is er muziek te beluisteren. De verhalenvertellers zijn Benny Bouwens, Johanneke Bosman, Louise van Hoeven, Lilian Arts, Hans van Meeteren en Marieke Goorts.

Plaats: Parochiecentrum, Rodenborchweg 2, 5241 VM Rosmalen
Tijdstip: de verhalencirkel begint om 19.30 uur en duurt tot 21.00 uur. Vanaf 19.00 uur bent je welkom.
Kosten: er zijn geen kosten aan de Verhalencirkel verbonden, een vrijwillige donatie na afloop is wel mogelijk en wordt zeer gewaardeerd.
Aanmelden: is niet verplicht maar wel fijn voor de organisatie en kan via secretariaat@parochiemaria.nl of telefonisch 073-521 2215

Opgaveformulier

Wilt u zich opgeven voor deze activiteit? Dit kan door onderstaand formulier in te vullen en te verzenden.

Hoe we omgaan met je gegevens kun je lezen in het privacybeleid.