Gespreksstof en Urban Photography

11 mei 2023 19:15 t/m 22:15
Locatie: Parochiecentrum Rosmalen,

Een ontmoeting voor gelijkgestemden tussen dertig en vijftig jaar

Dat is het uitgangspunt waarvoor het Parochiecentrum eens per maand op donderdagavond de deuren opent tussen 19.15 en 22.15 uur. De activiteiten en het de gespreksonderwerpen zijn iedere avond verschillend, maar centraal staat: mooie gesprekken voeren, creatief bezig zijn en gezellige spelletjes doen. Sluit eens aan bij deze gezellige, diepgaande avond. Je bent van harte welkom!

De eerste avond, op 11 mei, gaat over 'urban photography'

Brigitte en Martijn hebben elkaar ontmoet in hun liefde voor de fotografie. En dat wil zeggen ‘niet zomaar foto’s maken’ maar op zoek gaan naar interessante verlaten plekken met ieder weer een eigen verhaal. Dit avontuurlijke koppel neemt ons mee op hun spannende avonturen als Urban Explorer en nodigen ons uit om al onze zintuigen wakker te schudden en met elkaar in dialoog te gaan.

Wij hebben er zin in! Jij ook? Je bent welkom vanaf 19.15 /19.30 voor een drankje en een praatje. Wie zin heeft mag tijdens elke bijeenkomst meewerken aan een van de ‘gespreksstof’- kunstwerken van kunstenares Anne van den Heuvel. Vanaf 20.00 worden we ondergedompeld in de wereld van leegstaande, deels vervallen gebouwen, fabrieken, locaties en huizen.

Bijdragen

Consumpties kunnen worden voldaan in de pot a 1,- euro per drankje en het zou fijn zijn als er een vrijwillige bijdrage voor de avond kan worden voldaan voor het gebruik van de ruimte en faciliteiten.

Ontmoet elkaar op een van de volgende donderdagavonden:

1 juni
6 juli