Gedichten schrijven in het Parochiecentrum

14 maart 2023 10:00 t/m 14 maart 2023 12:00
Locatie: Parochiecentrum Rosmalen,

Schrijft of schreef u al gedichten voor Sinterklaas, feesten en jubilea? Vindt u het leuk om hier meer mee te doen? Dan kun u deelnemen aan de poëzieworkshops die door Resto VanHarte worden aangeboden. U gaat met elkaar en met dichter Piet van den Boom aan de slag met het schrijven van een gedicht over het thema ‘lente’. Ervaring met dichten is niet nodig, wel dat u het leuk vindt om samen met taal aan de slag te gaan

Programma

• Twee bijeenkomsten op 14 en 28 maart van 10.00 tot 12.00 uur in het Parochiecentrum waarin u samen werkt aan het opbouwen van een gedicht.
  • Daarna hebt u een maand de tijd om uw gedicht te schrijven en te verbeteren met (online) hulp van Piet van den Boom.
  • Presentatie van de gedichten op papier of voordrachten op de Resto VanHarte avond op dinsdag 25 april van 18.00 tot 20.00 uur

Aanmelden voor de bijeenkomsten is handig voor de organisatie! Meldt u per mail aan bij Piet van den Boom: piet@prfct.nl . Of laat het even weten aan kok Rick Hagenaars van Resto VanHarte.

Piet van den Boom

Piet van den Boom was drie jaar stadsdichter in Eindhoven en huisdichter in woonzorgcentra en buurtgroepen. Hij is 73 jaar en woont sinds enkele jaren in Den Bosch. Poëzie is zijn passie.